Tisztelt Vásárlónk!

 

Általános tudnivalók:

A megrendelések elküldése a Holnap Kiadó internetes felületén kizárólag elektronikus úton lehetséges, ezen a webcímen.

A Holnap Kiadó internetes felületén való vásárláshoz regisztráció és a szállítási és számlázási cím megadása szükséges. A rendelések teljesítésére az alábbi feltételek érvényesek.

A Holnap Kiadó könyveinek értékesítését kereskedelmi partnere, a Tan-társ Kft. bonyolítja.

Szállítási és fizetési feltételek:

Az áruházban feltüntetett árak az érvényes – általában kedvezményes – fogyasztói árak.

A megrendelt termékeket igyekszünk mihamarabb eljuttatni Önhöz, illetve a megrendelést követő e-mail tartalmazza, hogy a termékek mikortól vehetők át személyesen boltjainkban.

Szállítási módok:

Futárral történő (GLS Futárszolgálat) csomagküldés Budapesten, vidékre és külföldre egyaránt igénybe vehető.

A szállítási költség összege a szállítási cím függvényében változik.

Belföldi szállítás esetén, amennyiben a rendelés összege  nem haladja meg a 10.000 Ft-ot, a szállítási díj egységesen 1500 Ft. A 10.000 Ft fölötti rendelések esetében a szállítási költséget a Kiadó vállalja!

Külföldi szállítás esetén a GLS futárszolgálat mindenkori díjszabását érvényesítjük a rendelés összegétől függetlenül.

Kérjük, a csomag sértetlenségét a kézbesítő előtt szíveskedjék ellenőrizni!

Ha sérülést lát, vetessen fel jegyzőkönyvet, s ne vegye át a csomagot.

Utólagos reklamációt a csomag fizikai sérüléséről jegyzőkönyv nélkül nem áll módunkban elfogadni.

A termékek személyes átvétele a Tan-társ Kft. boltjaiban:

Ez esetben válaszlevelünkben megírjuk, hogy a könyv azonnal rendelkezésre áll-e,  illetve, hogy mikortól lesz átvehető a kiválasztott boltban.  Minden esetben 1 hétig tesszük félre a könyvet az Ön rendelési számán nyilvántartva.

Fizetési módok:

Fizetés az áru átvételekor készpénzben a kiválasztott boltban.

Bankkártyával a boltban:

A félretett könyvért a Tan-társ Kft. üzlethelyiségében bankkártyával is fizethet kártyaolvasó terminálunk segítségével. Elfogadott bankkártyák: VISA, Electron, EC/MC.

Online fizetés bankkártyával:

A K&H Bank által nyújtott szolgáltatás teljesen biztonságos, 128 bites titkosítással védetten kerülnek el bankkártya adatai a bankba, amit annak rendszere kezel. Elfogadott bankkártyák: Visa (egyes Electron kártyák is), EC/MC dombornyomott kártyák.
A CVC2 illetve CVV2 kódot a kártya hátoldalán találja. Ha nincs rajta, akkor nem szükséges kitölteni.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy az interneten történő fizetésnél a tranzakció jogosságát ellenőrzi a bank, ezért néhány nappal hosszabb szállítási határidővel kell számolni, mint más fizetési módok esetében. Ez az ellenőrzés a bankkártya-tulajdonosok érdekében történik. Megértésüket köszönjük.

Átutalás, illetve a bank pénztárában történő befizetés:

Amennyiben nem rendelkezik olyan bankkártyával, amelyet a rendszerünk elfogad, vagy mégsem szeretne kártyával fizetni, javasoljuk az átutalásos fizetést, vagy valamelyik K&H bankfiókban való pénztári befizetést. A rendelés teljesítését csak a pénz beérkezése után tudjuk elkezdeni.

A zökkenőmentes kiszolgálás érdekében kérjük, ne felejtse el a közleményben a rendelésszámot feltüntetni.

A befizetéshez illetve átutaláshoz szükséges adatok:

Kedvezményezett bankja: K&H Bank Zrt.
Kedvezményezett neve: Tan-társ Kft.
Adószám: 10845998-2-43
Cégjegyzékszám: Cg. 01-09-263380
Kedvezményezett számlaszáma: 10402166-21630688-00000000

Visszaküldés és reklamációs problémák kezelése:

Amennyiben valamilyen okból kifolyólag nem elégedett a megrendelt könyvvel, azt visszajuttathatja hozzánk 8 napon belül postai úton vagy személyesen. Ekkor az Ön számlájára visszautaljuk a vásárlási összeget. Felhívjuk figyelmét, hogy az esetleges postai vagy szállítási költséget visszatéríteni nem áll módunkban. Amennyiben a termék sérülten vagy kopottan érkezik meg hozzánk, akkor jegyzőkönyvet veszünk fel, és nem tudjuk a vásárlási értéket visszatéríteni.

Adataink védelme:

A regisztráció során megadott adatokat a megrendelés lebonyolításához felhasználjuk. Az adatokat csak akkor adjuk át harmadik félnek, ha a fél alvállalkozóként működik (pl. a szállításhoz). Az így átadott adatokat az alvállalkozók semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további személyeknek átadni.

A weboldalunk használata közben szükséges, azonosításra alkalmas, személyes jellegű adatok begyűjtése és feldolgozása megfelel az érvényben lévő magyar adatvédelmi előírásoknak ( 2011. évi CXII. törvény).Az Ön adatait bizalmasan kezeljük és harmadik fél számára nem továbbítjuk. kivéve, ha ez a szerződés teljesítéséhez elengedhetetlen (pl. posta, futárszolgálat). Munkatársaink, partnereink és szolgáltatóink titoktartási kötelezettséggel tartoznak felénk.