|
3100 Ft
2170 Ft
Kosárba  MEGOSZTÁS |
Ez a
könyv útmutatást, gyakorlati tanácsot ad minden
kis- és középvállalkozásnak abban, hogy miként érhetnek el olyan
médiamegjelenéseket, amelyekre amúgy nem lenne lehetőségük. A médiamegjelenések áttételesen ügyfeleket hoznak, növelik a brandünk ismertségét, számos jótékony
hatással bírnak. Ha van egy jó ötletünk,
amivel felhívjuk magunkra a média figyelmét, akkor költségek nélkül
szerepelhetünk akár óriási közönség előtt is, ezzel közelebb kerülve az üzleti
céljainkhoz.
Pontosan
ebben segít a Médiahack Művészete, bemutatja, hogy hogyan, miként, milyen
gondolati- és gyakorlati eszköztárral érhetjük el, hogy a médiában szerepelhessünk. Csináljunk valamit, ami a médiának
tetszik, hogy pontosan mit és hogyan, arról szól ez a könyv.
|
|
|
|